Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Thursday, March 24, 2011

Isu Video Seks: Chegubard Tahu Bagaimana Gerak Geri Anwar Ibrahim Ketika Mengawan?


Badrul Hisham Shaharin@Chegubard adalah bekas Ahli Jawatankuasa Pusat PKR. Beliau pernah meracau dan menuduh sistem pemilihan pemimpin PKR tidak telus dan penuh penipuan bila kalah kepada Sam Kemetot dalam pertandingan merebut jawatan Ketua AMK Pusat. 

Kalau dengan Sam Kemetot yang tak berapa cerdik dan entah apa-apa tu pun Chegubard boleh kalah, bayangkanlah pula tahap kecerdikan beliau. Sudah pasti lebih teruk, lebih hampas dan lebih entah apa-apa daripada Sam Kemetot. 

Dengan tahap kebodohan yang dimilikinya, maka bukanlah sesuatu yang diluar jangkaan apabila beliau memberi komen bangang berkaitan isu video seks yang melibatkan Anwar Ibrahim kepada Malaysiakini. Klik disini

Dalam sidang medianya, Chegubard mengatakan :- 

"Video tersebut mungkin saja asal, tetapi pelakon dalam video tersebut saya yakin bukan Anwar. Memang sekali imbas kelihatan seperti Anwar tetapi bagi sesiapa yang rapat dan biasa melihat perwatakan atau gerak geri Anwar pasti tahu itu bukan Anwar".

Hebat sungguh Chegubard ni. Dia benar-benar tahu dan arif tentang perwatakan, gerak geri dan liuk lintuk Anwar....termasuklah ketika Anwar sedang mengawan. Chegubard pernah tengok dan meneliti gerak geri Anwar ketika mengawan ke? 

Kalau tak pernah macam mana dia boleh tahu itu bukan perwatakan dan gerak geri serta aksi Anwar?

Kalau nak backup Anwar pun agak-agak dan berpada-padalah wahai Chegubard. Jangan sampai kenyataan yang dibuat tu menampakkan kebebalan dan menjadi bahan ketawa orang lain. Sudahnya yang malu diri sendiri.

Biarlah pihak polis yang menyiasat isu video seks tersebut. Biarkan jugak polis yang menyiasat dan menentukan siapa sebenarnya lelaki yang mengawan tu. Samada Anwar Ibrahim ataupun lelaki 'Y'.  

Mungkin tujuan utama Chegubard membuat sidang media tersebut adalah untuk menonjolkan kembali nama dan dirinya yang tenggelam didalam Parti Kencing Rakyat selepas kalah kepada Sam Kemetot, tapi hasilnya tak kemana pun...melainkan menampakkan kebodohan sendiri.

Jangan lepas ni buat pulak sidang media yang lain kata "saya tahu itu bukan saiz 'anu' Anwar. Bagi sesiapa yang rapat dan biasa melihat 'anu' Anwar pasti tahu itu bukan saiz 'anu' Anwar"....kah kah kah! 

Lepas ni, ada baiknya Chegubard tak payah sibuk-sibuk nak masuk campur dan mendahului sisatan polis. Duduk diam-diam dan fikir macam mana nak kalahkan Sam Kemetot dalam pemilihan Parti Kencing Rakyat akan datang lagi bagus.