Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Saturday, May 11, 2013

Baca Dan Nilai...Bukti PAS Amat Bergantung Harap Dengan Ehsan Kafir Harbi.





Surah An Nisa’, Ayat 139
(Iaitu) orang-orang yang mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Tidaklah patut mereka (orang-orang munafik) mencari kekuatan dan kemuliaan di sisi orang-orang kafir itu, kerana sesungguhnya kekuatan dan kemuliaan itu semuanya ialah milik Allah, (diberikannya kepada sesiapa yang dikehendakiNya).





Surah An Nisa’, Ayat 144
Wahai orang-orang yang beriman, janganlah kamu mengambil orang-orang kafir menjadi teman rapat dengan meninggalkan orang-orang yang beriman. Adakah kamu hendak mengadakan alasan yang terang nyata bagi Allah untuk (menyeksa) kamu?

Horas!: Dah takde ke pemimpin PAS yang layak untuk menaungi Pondok Memahami Al-Quran Kepala Batas hingga tanggungjawab jadi penaung itu sampai mahu diberi pada Lim Guan Eng?

Parah dah PAS ni......

Aku rasa tak mustahil satu hari nanti PAS akan lantik pulak adun kafir DAP jadi nazir masjid di pulau pinang...