Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Wednesday, May 8, 2013

Jom Tengok Anak Cina Bukit Ni Nak Sekolahkan DS Najib



Anak cina ni siap cakap dia rasa tak selamat tinggal di malaysia pasal dibawah pentadbiran BN banyak manusia jahat berkeliaran.

Dia cakap jugak yang dia mungkin akan mati dan keselamatan keluarganya akan terancam akibat video yang dia hantar pada DS Najib ni.

Kimak punya anak cina bukit.

Agaknya anak cina ni tak tau...banyak punca kejahatan yang berlaku di negara ni berpunca dari sikap tamak kaum dia sendiri.

Sebutlah apa pun jenis perniagaan haram menyalahi undang-undang yang melibatkan samseng dan kongsi gelap dinegara ni...semuanya kaum dia yang monopoli.

Ahlong, pusat hiburan haram, rumah urut, mengedar vcd lucah sampai banyak remaja jadi rosak akhlak, menjual barang tiruan berjenama, kilang memproses dadah, rumah pelacuran, menyeludup arak...majoritinya, kaum dia yang monopoli.

Kalau aku nak listkan apa perniagaan haram menyalahi undang-undang yang dijalalankan oleh kaum anak cina ni dan dilindungi pulak oleh samseng-samseng dan kongsi gelap yang ganas-ganas sampai tahap sanggup mencedera dan membunuh..sampai esok pun takkan habis.

Aku yakin rakan-rakan pembaca pun selalu melihat sekumpulan lelaki berlagak samseng yang sering mengikut dan memerhati pengatkuasa JPJ melakukan sekatan jalanraya...tu pun dari kaum dia jugak.

Lagi sekali aku nak ulang.....kimak punya anak cina bukit!!

Cakap sayang negara ni konon....podahhhh!...kaum kau lah yang banyak buat kerosakan kat negara ni.

Pada aku video ni tak lebih dari sekadar usaha anak cina bukit ni nak menaikkan semangat bencikan UMNO dan melayu pada anak-anak muda bangsanya dalam tanah melayu ni..