Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Tuesday, September 20, 2011

Audio: Mari Dengar Kebiadaban Ahli Majlis Dari DAP Terhadap Kakitangan MPKj.



Lee Kee Hiong merupakan salah seorang pemimpin DAP yang dilantik oleh kerajaan negeri Selangor sebagai Ahli Majlis, Majlis Perbandaran Kajang.

Perempuan biadab ini adalah Ahli Jawatankuasa Pengindahan Bandar, Ahli Jawatankuasa Kewangan, Ahli Jawatankuasa Infrastruktur dan Ahli Jawatankuasa Tender dan Sebutharga di MPKj.

Dia dikatakan sebagai sangat berpengaruh dalam DAP Selangor kerana mengusai Ean Yong Hian Wah (Pengerusi DAP Selangor) selain merupakan orang kanan kepada Lim Kit Siang.

Baru menjadi Ahli Majlis, sudah berani memperlakukan kakikatangan Melayu di MPKj sampai begitu sekali, jadi cuba bayangkan apa yang dia sanggup lakukan jika sudah memegang jawatan tinggi diperingkat negeri. Tentu lebih teruk dari itu kakitangan awam kerajaan negeri akan dibangsatkan.

Untuk mengetahui latar belakang dan siapa sebenarnya perempuan biadab ini, para pembaca sekalian boleh klik disini.