Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Tuesday, April 17, 2012

Siapa Khalid Mohd Ismath Sebenarnya? Kafirkah Beliau?




ULASAN: Awas Bahaya Syiah Yang Dibawa Oleh Khalid Mohd Ismath - Pelajar Undang-Undang UiTM Shah Alam


ULASAN EDITOR: Bismillahir Rahmani Rahim, Allahumma solli 'ala Muhammad, Assalamu'alaikum WBT. Kami ABIM Melaka Bandar merasa bertanggungjawab demi Aqidah yang sahih dan berpegang teguh dengan ajaran Nabi SAW, ingin mendedahkan siapa sebenarnya Khalid Mohd Ismath, yang merupakan seorang pemimpin mahasiswa dan juga merupakan Pemuda Parti Sosialis Malaysia (PSM).

Anda boleh membaca artikel dari sebuah laman blog yang kami kongsikan di hujung ulasan pihak Editor. 

1. Sebelum itu, kami ingin memberi sedikit ulasan. Untuk pengesahan, para pembaca boleh semak di laman sosial Facebook Khalid Mohd Ismath sendiri tentang pegangan Aqidah beliau.


Walau bagaimana pun, kami bukan bertujuan mahu mengaibkan beliau. Tetapi sekadar menghebahkan kepada golongan yang berpegang teguh kepada Aqidah 'Ahlus Sunnah Wal Jama'ah (ASWJ) yang cintakan Nabi SAW dan mendokong para Khulafa' al-Rasyidin seperti Saidina Abu Bakar as-Siddiq, Umar al-Khatab, Uthman bin Affan, Ali bin Abi Thalib, agar berwaspada dengan pemimpin mahasiswa berkenaan. 

Selanjutnya baca disini