Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Wednesday, March 23, 2011

Isu Video Seks: Anwar Tak Perlu Risau Soal Dosa.




Isu video seks yang Anwar Ibrahim dikatakan terlibat semakin menarik dan hangat. Dato Shazryl Eskay Abdullah, individu yang selama ini rapat dan banyak membantu Anwar dikatakan terlibat mendedahkan video tersebut kepada wartawan media.

Untuk pengetahuan bersama, Dato Shazryl juga adalah individu yang dipercayai membantu Raja Petra meloloskan diri ke Thailand apabila polis mahu menahan blogger yang gemar membuat fitnah terhadap UMNO tersebut. Yang menariknya, Raja Petra juga dipercayai turut sama terlibat mendedahkan video tersebut.

Jelas kini, bahawa Anwar Ibrahim telah ditikam dari belakang oleh rakan-rakannya sendiri. Ini sekaligus menafikan penglibatan pihak polis dan UMNO seperti mana yang dituduh dan dicanangkan pencacai Pakatan haramjadah.

Berbalik semula pada soal dosa zina yang dilakukan oleh Anwar Ibrahim, beliau ataupun penyokong-penyokong PR tak perlu risau atau gundah gulana. Wali pengampun dosa untuk pemimpin-pemimpin Pakatan Rakyat masih ada di negeri Serambi Mekah.

Apa yang Anwar perlu lakukan ialah berjumpa dengan wali keramat cap selipar tersebut. Hanya ceritakan serba sedikit apa yang telah berlaku dan tunggu si wali tidur...dan lepas tu boleh balik. Pagi esok selepas wali bangun dari tidur, pasti dosa Anwar sudah diampunkan oleh Allah. Anwar akan jadi suci murni semula...laksana bayi yang baru lahir dimata penyokong-penyokong PKR mahupun PAS. Mudah bukan?

Banyak pemimpin-pemimpin pakatan yang telah menikmati faedah dari kelebihan yang dinikmati oleh wali cap selipar selaku agen pengampun dosa dan pemegang tiket masuk kesyurga ini. 

Mat Sabu, Salahuddin Ayub, ADUN PAS di Perupuk dan Selising hinggalah ke Elizibeth Wong semuanya dah diampunkan dosanya. Jadi soal dosa zina, khalwat dan sebagainya dikalangan pemimpin Pakatan haprak bukanlah isu besar. Tak percaya? Cuba tonton video dibawah.