Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Wednesday, July 27, 2011

Bila Siamang Bercakap: "Mahathir Dulu Pun Terima Surat Dari Saya Encik...Inikan Pulak...Najib Aje".



Kalau Horas! ada disitu memang Horas! akan ludah kedua-dua ekor siamang yang bercakap besar tu. Bukan ludah dimuka, tapi ludah kedalam mulut keduanya.

Lihat dan dengar diminit ke 3.00. Dengar apa yang sigemuk pendek cakap, dan dengar pula apa kata mamat kurus berjaket menyambut kata-kata kawannya. Macam bagus-bagus sangat bunyinya. 

Entah iya entah tidaklah Tun Mahathir pernah terima surat dari mamat tu. Entah-entah kelentong saja pasal dah cuak ditahan polis. Maklumlah...juak-juak Parti Kencing Rakyat ni memang amat kuat menipu.

Tengok pula gaya senyum sinis mamat kurus yang beriya-iya dengan jaketnya tu. Senyum bagus-bagus yang kalau tak sabar melihatnya, tangan boleh naik kemuka gampangnya tu.

Kejadian dalam video diatas berlaku petang tadi di KL Sentral. Beberapa orang AMK cuba menyerbu kearah DS Najib. Bila ditahan polis, mereka kata mahu memberi surat kepada PM. 

Yang anehnya, tiba-tiba pula mereka mengaku DS Najib adalah Perdana Menteri mereka. Walhal sebelum ini merekalah yang paling banyak menghina dan mengutuk DS Najib. Pada mereka DS Najib tak layak jadi PM.

Mengapa juak-juak Pakatan Haprak, baik dari PKR, DAP dan PAS suka sangat menimbulkan kekecohan dan lepas tu memprovokasi pihak berkuasa kebelakangan ni?

Apa-apa pun Horas! ucapkan tahniah kepada pengawal peribadi DS Najib. Terbukti mereka amat cekap menjalankan tugas.

Tahniah juga Horas! ucapkan kepada pegawai polis beruniform dan anggotanya yang cukup sabar menangani gelagat dan karenah mamat dua ekor yang berkelakuan biadab tu.