Makluman

blog ini adalah backup kepada blog http://umbhululangat.blogspot.com/ . Tujuannya adalah sebagai persedian sekiranya berlaku apa-apa perkara yang tidak dingini diblog asal. Untuk tujuan pautan atau sebagainya, anda boleh klik url blog seperti diatas. Terima kasih.

Saturday, August 6, 2011

Panas!!! Guru Tuisyen Kristian Berbangsa Cina Murtadkan Muridnya Secara Perlahan-Lahan.

 
Kebetulan pula, seorang kawan baik saya berketurunan India, beragama Kristian, bersimpati dengan Islam, menelefon saya baru-baru ini. 
Beliau yang mengajar di salah sebuah sekolah kebangsaan di Kuala Lumpur, mengadukan kepada saya mengenai seorang murid Melayu darjah satu yang diajar oleh guru tuisyen Kristian berbangsa Cina mengenai Kristian dan menghafal lagu-lagu Kristian. 
Saya mendengar lagu-lagu yang dinyanyikan oleh murid tersebut dengan teliti melalui telefon bimbit guru tersebut yang diserahkan kepadanya. Ternyata, anak kecil yang masih mentah dan tidak berdosa ini telah dicorakkan oleh guru Kristian tersebut melalui kelas tuisyen.  
Tindakan guru tuisyen benar-benar keterlaluan dan amat kurang ajar. Saya amat mengharapkan pihak berkuasa akan mengambil tindakan tegas sebelum nasi menjadi bubur. 
Cukuplah dengan beberapa orang yang telah dimurtadkan secara berani seperti Aishah Bukhari, Azlina Jailani dan sebagainya. Ramai lagi sebenarnya yang menjadi mangsa, ini tidak termasuk yang masih belum dibuktikan.
Hakikatnya, perancangan Kristian untuk menjadikan....seterusnya baca disini.
Apa yang didedahkan oleh Ustaz Redhuan Tee itu benar-benar menggerunkan Horas!. Harap kerajaan pusat dapat pantau perkara-perkara sebegini.

Nak harapkan PAS, jauh panggang dari api. Kawan sendiri sanggup mereka benamkan dan hentam cukup-cukup akibat pertahankan serbuan yang dilakukan JAIS keatas sebuah gereja yang dipercayai cuba memurtadkan sekumpulan orang Islam.

Nak harapkan PKR...aduhai! apa lah yang boleh diharapkan dari parti yang satu sen pun tak berguna tu? Dikepalai oleh penzina dan peliwat tegar yang juga pengasas pluralisme agama.

Punggung kita ni tak ditutuhnya sudah cukup baik....Khaaakkk pttuuuuuihhhhh!!!...